reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Jánoš

Marek Jánoš

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Marek, mám 20 rokov a svoj život sa snažím žiť naplno. Po strednej škole som si našiel ihneď prácu, osamostatnil sa od rodiny a začal sa vo voľnom čase vzdelávať v literatúre, písaní a histórií.V mojom živote je jednoznačný základ láska a opora. Rád posedím s kamarátmi pri nejakom zaujímavom dialógu, no pivko nesmie chýbať. To by bolo v rýchlosti z mojej strany asi všetko. Pekný deň. Zoznam autorových rubrík:  ZačiatokMoja tvorbaIné

reklama

Iné

Svätý Mikuláš

Marek Jánoš

Svätý Mikuláš

Mnoho z nás predsa vie, aká je história sv. Mikuláša a prečo si každý rok jeho postavu pripomíname. Pre mňa tento deň znamená veľa a tak vám ho aspoň málo priblížim z môjho pohľadu.

  • 6. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 234x
  • 0
Prečo slávim Vianoce?

Marek Jánoš

Prečo slávim Vianoce?

Za posledných pár dni ma stretla niekoľkokrát otázka, ktorú som uviedol v názve. Som rád. Zamyslel som sa a teraz Vám môžem predložiť môj názor.

  • 2. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 315x
  • 0
Prečo dýmka?

Marek Jánoš

Prečo dýmka?

Mnoho ľudí v mojom okolí zaujíma, prečo som sa vybral cestou fajčenia dýmky. Je to štýl? Móda? Kontroverznosť?

  • 21. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 256x
  • 2
Učenie poľského jazyka na anglickom území

Marek Jánoš

Učenie poľského jazyka na anglickom území

Stretávam sa často s ľuďmi, či už slovákmi alebo čechmi, ktorí majú problém s tým, že sú v Anglicku a vedia lepšie poľštinu ako angličtinu. Samozrejme, všetci plačú a nesnažia sa pozerať aj na druhú stranu mince, ktorú opíšem.

  • 17. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 372x
  • 0
Ech, zas tí emigranti

Marek Jánoš

Ech, zas tí emigranti

V posledných dňoch, ba týždňoch nečítam na slovenských a českých stránkach, či sociálnych sieťach nič iné, ako téma emigrantov z Afriky do Európy. Poďme sa na to pozrieť z iného hľadiska a poďme byť menej rasistickí.

  • 17. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 521x
  • 0
reklama
Kaviareň

Marek Jánoš

Kaviareň

Blog, ktorý som písal ešte v Žiline, starom roku v novembri. Stránka s ním zostala zabudnutá v knihe, našťastie sa našla.

  • 14. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 263x
  • 0
Užitočné nič nerobenie..

Marek Jánoš

Užitočné nič nerobenie..

Kratší blog o rannom nič nerobení, premýšľaní. Nič nerobiť, neznamená byť neužitočný pre spoločnosť.

  • 4. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 230x
  • 0
Priestor na zabíjanie času ...

Marek Jánoš

Priestor na zabíjanie času ...

Nič ma nezastraší, ani vietor, čo prihnal husté mraky, lebo to bude iba okamih. Moja dôvera rastie, lebo viem, že za mrakmi je moje milované Slnko. (Zdenka Schelingová)

  • 31. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 200x
  • 0
Budúcnosť ...

Marek Jánoš

Budúcnosť ...

Budúcnosť vytvára iba ten, kto dáva samého seba. Kto chce iba poučovať, meniť druhých, je neplodný.  (Benedikt XVI.)

  • 21. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 188x
  • 0
Vzdávam to. Dovidenia!

Marek Jánoš

Vzdávam to. Dovidenia!

Posledné slová na slovenskej pôde. Nie sú určené pre to, aby ich ľudia čítali s hlbokým filozofickým porozumením. Sú to posledné pocity a vety obhajoby mojej osoby a duše.. Prepáčte, no na našom území, som to nezvládal...

  • 20. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 346x
  • 5
reklama
Lenivosť, alebo kreativita

Marek Jánoš

Lenivosť, alebo kreativita

Mladí ľudia sú hrozne leniví a najradšej by sedeli len na riti ..

  • 27. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 431x
  • 0
Pocit robota ..

Marek Jánoš

Pocit robota ..

Myšlienky, ktoré som musel preniesť na papier, pri pohľade na ľudí cestou do práce. Na mladých, starých, rodičov, starých rodičov alebo dospievajúcich, ktorí sú nútení pracovať v nie najlepších podmienkach, prichádzať z práce neskoro a s minimálnou odmenou za túto obetu ...

  • 11. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 277x
  • 2
Hľadanie vhodného literárneho rituálu

Marek Jánoš

Hľadanie vhodného literárneho rituálu

Ahojte, posledné dva týždne mi toho priniesli množstvo nového, občas humorného, ale i zaujímavého. Jeden deň bol predsa len, aspoň pre mňa určite najzaujímavejší.

  • 16. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 234x
  • 0
Moderná, legálna, nevedomá kastrácia

Marek Jánoš

Moderná, legálna, nevedomá kastrácia

  • 8. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 459x
  • 0
Slovák pozná iba jednu vôňu

Marek Jánoš

Politika Slovák pozná iba jednu vôňu

Nedeľu som strávil úžasne. Za oknami zlato rozlievajúce Slnko a všetky smeti zahalené žiarivo bielym snehom. Veru, bolo by smutné zostať doma a tak som sa vyšiel poprechádzať do žilinského lesoparku v prítomnosti dvoch príjemných dám, ktoré neodolali a podľahli čaru fotoaparátov a urobili krásne zábery z tejto scenérie. Večer som tak, ako každý človek, chcel vypustiť myšlienky z hlavy a oddýchnuť si pri pár zaujímavých článkoch.

  • 2. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 429x
  • 3
reklama
Jozef Karika - Strach

Marek Jánoš

Jozef Karika - Strach

Ahojte. Nebude u mňa zvykom recenzovať knihy, či iné literárne diela, nakoľko je podobných blogov v poslednej dobe ako maku. Občas sa tu však niečo predsa len objaví, no bude to musieť byť dielo zaujímavé. Jednou z týchto kníh je nedávna novinka od „ružomberského“ autora Jozefa Kariku – Strach.

  • 1. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 202x
  • 2
Tolerancia

Marek Jánoš

Tolerancia

Za posledný rok sa stalo v mojom živote hrozne veľa. Mnoho vecí som si uvedomil, začal myslieť, mierne som zmenil svoje vnútro. Moja zmena súvisí s toleranciou a empatiou a ako to v mojich zamysleniach býva, tak opäť pôjdem veľkým objazdom až k danej veci.

  • 29. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 274x
  • 0
Je dlhodobá láska zväzujúca?

Marek Jánoš

Je dlhodobá láska zväzujúca?

Je noc, ja sedím na posteli a píšem tieto riadky. Neviem ako to vysvetliť, no jedine tým, že som už asi naozaj chorý človek. Neskorá hodina, ľudia na vôkol spiaci, tlmené svetlo, mäkká posteľ lákajúca ma do svojich voňavých perín, ale dokázal som jej odolať...

  • 25. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 346x
  • 0
Samota

Marek Jánoš

Samota

Už dlhý čas mi mysľou beží tento, na prvý pohľad, jednoduchý a všedný pojem. Aby som ho mohol opísať, či pouvažovať nad ním z mojej perspektívy, musím zájsť do úplne iných čias z môjho života, ktoré sa môžu čitateľovi zdať, ako úplne nesúvisiace s prvotnou myšlienkou. Začnem jednoducho. Opisom základných vnútorných túžob chlapca – mňa.

  • 19. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 361x
  • 2
Novinky, projekty...

Marek Jánoš

Novinky, projekty...

Ahojte. Po dlhšej dobe na dovolenke, som si povedal, že musím niečo napísať, aby som nezlenivel a tak asi začnem rovno s novinkami v novom roku, ako to už býva. Rok 2015 pre mňa nie je a veru ani nebude ničím špecifickým, hoc je ešte len jeho tretí deň. Viem, že rôzne predsavzatia, či želania všetkého dobrého, nie sú nikdy k ničomu a vždy človek život žije ďalej. Na predsavzatia sa zabudne, problémy prídu a nakoniec už v polovici januára zabúdame na všetky tie oslavy, prípitky, želania atď. V tomto roku, však u mňa zmeny nastanú, no nie kvôli jeho začiatku, ale práve kvôli vlastnej iniciatíve a projektom, ktoré plánujem už dlhšie.

  • 3. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 236x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu