reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Jánoš

Marek Jánoš

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Marek, mám 20 rokov a svoj život sa snažím žiť naplno. Po strednej škole som si našiel ihneď prácu, osamostatnil sa od rodiny a začal sa vo voľnom čase vzdelávať v literatúre, písaní a histórií.V mojom živote je jednoznačný základ láska a opora. Rád posedím s kamarátmi pri nejakom zaujímavom dialógu, no pivko nesmie chýbať. To by bolo v rýchlosti z mojej strany asi všetko. Pekný deň. Zoznam autorových rubrík:  ZačiatokMoja tvorbaIné

reklama

Moja tvorba

Moja tvorba #7 - Len tak a raz začas ...

Marek Jánoš

Moja tvorba #7 - Len tak a raz začas ...

Myslím si, že mnohým chýba divočina, či už z dobrodružných kníh, filmov alebo len z obyčajného výletu do lesov, ktorý sa stáva v tejto dobe naozaj občasným, a tak som sa rozhodol napísať menšiu demonštráciu voči strojenému životu.

  • 10. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 162x
  • 0
Moja tvorba #6 - Early Morning Pipe

Marek Jánoš

Moja tvorba #6 - Early Morning Pipe

Pohľad do budúcnosti ..

  • 19. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 201x
  • 0
Moja tvorba #5 - Ruže v bielom džbáne

Marek Jánoš

Moja tvorba #5 - Ruže v bielom džbáne

  • 10. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 217x
  • 0
Bože, chýba mi ...

Marek Jánoš

Bože, chýba mi ...

Občas ...

  • 22. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 269x
  • 4
Moja tvorba #4 - Námorníkov list

Marek Jánoš

Moja tvorba #4 - Námorníkov list

  • 22. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 216x
  • 2
reklama
Moja tvorba #3 - Večer

Marek Jánoš

Moja tvorba #3 - Večer

  • 22. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 159x
  • 0
Moja tvorba #2 - Vtáča

Marek Jánoš

Moja tvorba #2 - Vtáča

  • 22. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 191x
  • 0
Moja tvorba #1 - Nebohý

Marek Jánoš

Moja tvorba #1 - Nebohý

Ahojte, ako prvým začnem mojím výtvorom s názvom Nebohý. Ako to býva u mňa zvykom, tak ani jedna báseň neobsahuje rým a či určitý počet slabík. Možno to niekomu príde ako jednoduché a priam pochabé, ale báseň využívam ako voľný tok myšlienok pretvárajúcich sa v písmo. Som zvedavý na Vaše názory :) Pekný deň, Marek.

  • 22. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 229x
  • 17
Úvod do vlastnej tvorby

Marek Jánoš

Úvod do vlastnej tvorby

Ahojte, takže znova aj pri druhom blogu som rozmýšľal, ako začať a predsa len som si uvedomil, že nemožno nič pokaziť úvodom a vtiahnutím čitateľa do rubriky.

  • 19. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 217x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu