reklama

Novinky, projekty...

Ahojte. Po dlhšej dobe na dovolenke, som si povedal, že musím niečo napísať, aby som nezlenivel a tak asi začnem rovno s novinkami v novom roku, ako to už býva. Rok 2015 pre mňa nie je a veru ani nebude ničím špecifickým, hoc je ešte len jeho tretí deň. Viem, že rôzne predsavzatia, či želania všetkého dobrého, nie sú nikdy k ničomu a vždy človek život žije ďalej. Na predsavzatia sa zabudne, problémy prídu a nakoniec už v polovici januára zabúdame na všetky tie oslavy, prípitky, želania atď. V tomto roku, však u mňa zmeny nastanú, no nie kvôli jeho začiatku, ale práve kvôli vlastnej iniciatíve a projektom, ktoré plánujem už dlhšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hneď prvý projekt bude uverejňovaný na blogu a to pod názvom „Interview so všednými ľuďmi“. Poviem k tomu len pár viet. Bude sa jednať o rozhovory s ľuďmi, ktorých denno-denne vidíte v práci, meste, obchode, parkoviskách .. jednoducho 99%. Ako som k tomu prišiel? Jednoducho... Nemôžem sa už pozerať na články o pseudo celebritách a informáciách, ktoré nám nič neprinesú a popritom je toľko príbehov, zaujímavých a krásnych, okolo nás, že človek sa musí len diviť. Tomuto nápadu môžem ďakovať knižke a priateľke Sime, ktorá mi ju venovala “ Je tam hore niekto?“ od Bruna Ferera, kde napísal jeden krátky príbeh o tom, ako ľudí posudzujeme z vonku, no je smutné, že ich nemôžeme poznať bližšie, nakoľko môžu v sebe skrývať toho veľmi veľa. Preto dúfam, že interview s týmito ľuďmi vás nielen zaujme, ale občas aj motivuje a prekvapí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalší projekt som založil rok dozadu s mojím kamarátom z Ružomberka Richardom s názvom Knihomoli aneb ružomberský knižný klub. Vyzeralo to nádejne. Vznikla skupina na sociálnej sieti, kde bolo čoraz viac zaujímavých ľudí, pribúdali nové príspevky s amatérskymi dielami, okamžité názory a pod. Nakoniec, ako to často býva, prišlo prvé stretnutie, ktoré splnilo všetky očakávania, no ambície pre ďalšiu komunikáciu a fungovanie, akoby zmizli. Skupina upadla a dá sa povedať, že momentálne je neaktívna. Včera som sa však o tom porozprával s jednou členkou a tiež dlhoročnou kamarátkou Dadou a skonštatovali sme, že rozbehneme túto aktivitu znovu, no v Žiline. Cieľom bude hlavne spoznávať sa medzi sebou, nájsť ľudí, ktorí majú podobné záujmy ako vy, sharovať s nami vaše výtvory, chodievať na stretnutia, ktoré často budú s našou amatérskou hudbou, čítačkami a možno z toho neskôr vznikne niečo viac. Nakoľko máme známych aj vo vydavateľstve, nie je problém nádejnému autorovi skúsiť pomôcť a či mu vyzistiť krátky odborný názor.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako môžete vidieť plány sú pestré, čas a priestor by na to aj bol, takže dúfam, že neskončia ako mnohé novoročné predsavzatia, či priania.

Nakoniec Vás len poprosím o jednu vec. Ak ste zo Žiliny, alebo blízkeho okolia, máte radi literatúru, hudbu a občas aj hlboké debaty ozvite sa mi na email: marekjanos53@gmail.com.

Pekný deň, Marek.

Marek Jánoš

Marek Jánoš

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Marek, mám 20 rokov a svoj život sa snažím žiť naplno. Po strednej škole som si našiel ihneď prácu, osamostatnil sa od rodiny a začal sa vo voľnom čase vzdelávať v literatúre, písaní a histórií.V mojom živote je jednoznačný základ láska a opora. Rád posedím s kamarátmi pri nejakom zaujímavom dialógu, no pivko nesmie chýbať. To by bolo v rýchlosti z mojej strany asi všetko. Pekný deň. Zoznam autorových rubrík:  ZačiatokMoja tvorbaIné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu