reklama

Bože, chýba mi ...

Občas ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Občas mi chýba niekto, kto by počúval moje úvahy, kto by počúval moje myšlienky a či len opilecké reči nad pohárom Cabernet Sauvignon. Občas mi chýba človek, ktorý by uvažoval so mnou nad Remarquevov úvahou o živote ako treste za predchádzajúci život. Chýba mi osoba, ktorá by nie len porozumela, no aj opravila moje chybné slová a či len zamietla myšlienky, ktoré nie sú správne, podľa jej názoru. Chýba mi človek, ktorý by spoza clony modrastého dymu hovoril vážne a vznešene o veciach zvyčajných. Chýba mi dav, ktorý by počúval reč sprevádzajúcu dychtivou hrou Vivaldiho Štyroch období. Chýba mi písmo a vety, ktoré by dokázali vyjadriť Hugovu filozofiu, kde písmo zabíja architektúru krásnu, stredovekú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bože, cítim sa tak sám a koľko okolo seba ľudí mám. Koľko načúvajúcich, ale nechápajúcich a koľko chápajúcich, no nemých ... 

Marek Jánoš

Marek Jánoš

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Marek, mám 20 rokov a svoj život sa snažím žiť naplno. Po strednej škole som si našiel ihneď prácu, osamostatnil sa od rodiny a začal sa vo voľnom čase vzdelávať v literatúre, písaní a histórií.V mojom živote je jednoznačný základ láska a opora. Rád posedím s kamarátmi pri nejakom zaujímavom dialógu, no pivko nesmie chýbať. To by bolo v rýchlosti z mojej strany asi všetko. Pekný deň. Zoznam autorových rubrík:  ZačiatokMoja tvorbaIné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu