reklama

Úvod do vlastnej tvorby

Ahojte, takže znova aj pri druhom blogu som rozmýšľal, ako začať a predsa len som si uvedomil, že nemožno nič pokaziť úvodom a vtiahnutím čitateľa do rubriky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Moja vlastná tvorba začala už, dá sa povedať v útlom detstve a to v 10 rokoch, keď som si začal vymýšľať vlastné rozprávky alebo prepisoval svojimi slovami obľúbené detské knižky. Neskôr som publikoval aj v školskom časopise na ZŠ. Po prijatí na strednú školu polytechnickú v Ružomberku, som prestal svoje "výtvory" uverejňovať, dokonca som na istý čas prestal aj písať a odvrátil sa od literatúry ako takej. Prišla skôr hudobná tvorba, kde som však naďalej využíval svoj básnický um na množstvo textov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pár rokov prešlo ako voda, úspešne som strednú školu zakončil a dostal som sa na brigádu. Bola v mojom živote zlomová, nie kvôli práci, ale kvôli ľuďom, ktorých mi tam osud pridelil. Zvýšili môj záujem o ťažšie knihy, ako je napríklad Sigmund Freud - Vzpomínka z dětství Leonarda da Vinci, no hlavne ma znovu prinútili písať, ešte viac čítať a nebáť sa publikovať. Týmto ľuďom chcem veľmi poďakovať.

Nemôžem o sebe tvrdiť, že som človek, ktorý písal slohy na jednotky s hviezdičkou a o diktátoch ani netreba rozprávať, no vždy som si vedel sadnúť, pozerať sa na strom a všímať si najmenšie detaily, nad ktorými som rozmýšľal a menil na slová, vety, verše. Môj jediný problém pri písaní je asi len prelínanie myšlienok, ktoré veľa krát neviem ustrážiť a začnú sa pliesť medzi sebou ako chápadlá nešikovnej chobotnice.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A pretože som stále len v začiatkoch, tak Vás ja, osobne prosím o kritiku, hoc pokojnú, aby som videl, čo ľuďom prekáža, čo im lahodí a do čoho sa hneď zamilovali :)

Pekný večer Vám prajem priatelia, 

Marek :)

Marek Jánoš

Marek Jánoš

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Marek, mám 20 rokov a svoj život sa snažím žiť naplno. Po strednej škole som si našiel ihneď prácu, osamostatnil sa od rodiny a začal sa vo voľnom čase vzdelávať v literatúre, písaní a histórií.V mojom živote je jednoznačný základ láska a opora. Rád posedím s kamarátmi pri nejakom zaujímavom dialógu, no pivko nesmie chýbať. To by bolo v rýchlosti z mojej strany asi všetko. Pekný deň. Zoznam autorových rubrík:  ZačiatokMoja tvorbaIné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu